İade & Değişim
İADE
KidZee’den aldığınız ürünü, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri gereği on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı kapsamında iade edebilirsiniz. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde tarafımıza yöneltilmiş olması yeterlidir. Bu halde fatura tutarı, alışveriş yaptığınız karta iade edilir veya tutar kadar KidZee hediye kartı alabilirsiniz. Cayma hakkınızın kullanılması ve para iadesi için info@kidzee.com.tr mail atmanız ya da 0535 051 28 80 Whatsapp hattımızdan iletişime geçmeniz gerekmektedir, başka platformlardan iade talebiniz alınmamaktadır.
Orijinal ambalajı bozulmuş, kullanılmış ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürününüzün bize ulaşmasını müteakip, yetkililerimiz tarafından yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık veya bozulma tespit edilmediği takdirde, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartınıza iade edilir veya talebiniz doğrultusunda 120 süre içinde kullanabileceğiniz KidZee hediye kartına dönüştürülür. Bu süre iade ettiğiniz ürünü teslim almamızla başlar. İade talebiniz onaylandığında tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. Yetkililerimiz tarafından yapılacak incelemelerin sonucunda iade talebiniz onaylanmaz ise, iade ret nedeni iletilerek iade için gönderdiğiniz ürün(ler) belirttiğiniz teslimat adresine karşı ödemeli kargo ile geri gönderilir.
İade formumuza ulaşmak için tıklayınız.
OutletZee koleksiyonumuzda sınırlı stok sebebi ile değişim ve iade seçeneğimiz bulunmamaktadır.
DEĞİŞİM
Ürün değişimi için info@kidzee.com.tr mail atmanız ya da 0535 051 28 80 Whatsapp hattımızdan iletişime geçmeniz gerekmektedir,
Değişim yapmak istediğiniz ürünün, isim soyisim, değişim talebinizi içeren bir not ile birlikte herhangi bir kargo firmasıyla kargo ücreti tarafınızdan karşılanacak şekilde gönderilmesi gerekmektedir.
Ürününüzün bize ulaşmasını müteakip, yetkililerimiz tarafından yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi nedenlerden kaynaklanan kesin bir aksaklık veya bozulma tespit edilmediği takdirde, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli ürün değişiminiz yapılır. Bu süre değişim için gönderdiğiniz ürünü teslim almamızla başlar. Değişim talebiniz onaylandığında tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. Yetkililerimiz tarafından yapılacak incelemelerin sonucunda iade talebiniz onaylanmaz ise, değişim ret nedeni iletilerek değişim için gönderdiğiniz ürün(ler) belirttiğiniz teslimat adresine karşı ödemeli kargo ile geri gönderilir.